U sklopu promocije “Toze Marković”, kao velikog proizvođača glinenih proizvoda postoji širok spektar aktivnosti nastupa na tržištu. Kompanija “Toza Marković” prisutna je na izložbama i sajmovima građevinarstva (Beograd, Banja Luka, Bukurešt, Temišvar i dr), ali organizuje i brojne preskonferencije, prezentacije na stovarištima, u salonima keramike, na internetu… Korisnicima i kupcima su dostupni elektronski i štampani mediji, posebno izrađen program za komadno i finansijsko izračunavanje potrebnih količina crepa za sve tipove krovnih površina, kao i kataloški materijal sa svim neophodnim uputstvima za projektante i izvođače radova.
“Toza Marković” je potvrdu za kvalitet dobio nebrojeno puta od zadovoljnih korisnika. Nagrade su potvrda za vrhunski kvalitet i znak da idemo u dobrom pravcu. Milioni zadovoljnih korisnika i brojni stručnjaci u žirijima, već godinama prepoznaju vrednost proizvoda naše kompanije.
Nagrade koje smo dobili :
– Zlatna medalja za kvalitet crepa na Svetskoj izložbi u Parizu 1900. godine – prva potvrda robne marke;
– Orden Svetog Save prvog reda 2000. godine – najviše priznanje Srpske pravoslavne crkve za obnovu manastira, crkava i konaka;
– Apsolutni šampion kvaliteta – Novosadski sajam;
– Nova vizura i Grand Pridž – Beogradski sajam;
– Zlatna libela – Banjalučki sajam;
– Zlatna Američka nagrada za kvalitet;
– Comite Cap Anamur – visoko priznanje istoimene ugledne međunarodne humanitarne organizacije iz Kelna 1998. godine;
– Biznis partner 1996., 1999. i 2004. godine;
– Ruža zeps – Zenički sajam;
– Zeleni list za doprinos ekologiji;
– Vukova nagrada – najviše priznanje u Srbiji u oblasti kulture;
– Ktitor – zadužbinar spomen hrama Svetog Save na Vračaru – priznanje njegove svetosti Patrijarha Pavla;
– Pehar šampiona kvaliteta – za stalnost kvaliteta i visok domet proizvoda od gline – najviše priznanje Leskovačkog sajma;
– Zlatni visak – za kolekciju keramičkih proizvoda od gline Mozaik;
– Zlatna statua za strateški menadžment – Privredne komore Vojvodine i agencije Media Invest;
– 200 najvećih preduzeća u Srbiji – po rangiranju u ediciji Ekonomske politike, na osnovu podataka ZOP i NBJ.