Početna » Reklamacije
Reklamacije
U Toza Marković Kikinda posvećeni smo zadovoljstvu naših klijenata. Ako imate bilo kakvih problema sa našim proizvodima, molimo vas da pročitate naš Pravilnik za rešavanje reklamacija i podnesite svoju reklamaciju putem naše online forme. Vaše zadovoljstvo je naš prioritet.
Pravilnik o zaštiti potrošača i načinu i postupku rešavanja reklamacija
Kako podneti reklamaciju putem kontakt forme ili e-maila?
Posetioci našeg sajta mogu podneti reklamaciju na dva načina: putem online forme ili slanjem Zahteva za reklamaciju putem e-maila.
Preuzmite Zahtev za reklamaciju u PDF formatu, popunite potrebne podatke i priložite dokumentaciju, pa pošaljite popunjen Zahtev na e-mail adresu Sektora za rešavanje reklamacija: reklamacije@toza.rs.
Za dodatne informacije vezano za reklamaciju proizvoda možete nas kontaktirati i putem telefona: +381 230 412 600.
Ne oklevajte da nas kontaktirate! Popunite kontakt formu ili preuzmite Zahtev za reklamaciju i rešite vaš problem brzo i efikasno.