Reklamacije

U Toza Marković Kikinda posvećeni smo zadovoljstvu naših klijenata. Ako imate bilo kakvih problema sa našim proizvodima, molimo vas da pročitate naš Pravilnik za rešavanje reklamacija i podnesite svoju reklamaciju putem naše online forme. Vaše zadovoljstvo je naš prioritet.

Saznajte više o reklamacijama:

Pravilnik o zaštiti potrošača i načinu i postupku rešavanja reklamacija

Kako podneti reklamaciju putem kontakt forme ili e-maila?

Posetioci našeg sajta mogu podneti reklamaciju na dva načina: putem online forme ili slanjem Zahteva za reklamaciju putem e-maila.

Preuzmite Zahtev za reklamaciju u PDF formatu, popunite potrebne podatke i priložite dokumentaciju, pa pošaljite popunjen Zahtev na e-mail adresu Sektora za rešavanje reklamacija: reklamacije@toza.rs.

Za dodatne informacije vezano za reklamaciju proizvoda možete nas kontaktirati i putem telefona: +381 230 412 600.

Ne oklevajte da nas kontaktirate! Popunite kontakt formu ili preuzmite Zahtev za reklamaciju i rešite vaš problem brzo i efikasno. 

Podnesite reklamaciju putem forme
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

DEO I - Podaci o stovarištu

DEO II - Podaci o krajnjem kupcu

DEO III - Podaci o reklamiranom proizvodu

Račun / Fiskalni isečak:
Fotografije:
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 10 files.